Flytt filserveren til skyen!
Dropbox Business er den beste løsningen for lagring og synkronisering av filer.
Med Dropbox får du og dine ansatte sømløs og enkel tilgang til alle filene deres fra mobiler, nettbrett og datamaskiner. Uansett hvor du er.
Kryptering av filer under transport og lagring sikrer dine data fra uvedkomne. Versjonshistorikk og mulighet for gjenoppretting av slettede filer i 120 dager gir deg full trygghet.
Standardpakken inneholder hele 2TB med lagringsplass. Trenger du mer? Oppgrader til Business Advanced og få ubegrenset lagring.
Del filene dine med dine kolleger eller andre. Gi tilgang til enkeltfiler eller hele mapper, slik at andre kan hente dem ned. Et glimrende alternativ hvis du skal sende store filer på epost.
Med smart synkronisering kan du slippe å ha store filer du sjelden bruker, på din egen maskin. Flytt dem til Dropbox så de ikke fyller opp disken din, og hent dem ned igjen senere hvis du trenger dem.
Du styrer selv hvem som skal ha tilgang til hva. Vil administrasjonen ha en egen mappe som andre ikke skal se? Ved å benytte brukergrupper er det raskt, enkelt og sikkert.